Lite om oss!

Vilka är vi som bloggen handlar om?



Maria är f 1974. Har hållit på med hästar hela mitt liv. Började rida på Sundby Ridskola 1981 och bytte sedan till Ågesta Ridskola för att sedan byta tillbaka till Sundby 1986. Där red jag till och från t.o.m. 2004. Fick min första ponny 1987. Min första stora häst köpte vi 1997 och sedan har det funnits ett antal hästar i mitt liv. Jag rider nu för tiden dressyr men har tidigare hoppat. Vill ni nå mig kan ni maila på ia.falkena@gmail.com

Mr Diraan är ett halvblod f 1999, ca 160 cm. Hans stam är D-Day Iran Lansiär. Just nu bor han hos min syster i Skåne efter en skada.

Gustav är en Tysk import f 2000, ca 176-178 cm. Hans stam är tyvärr okänd. Gustav ägs av min syster och jag har honom tillsvidare i Stockholm för utbildning och tävling!

tisdag 25 januari 2011

Film från tävlingen 23 jan!

3 kommentarer:

Fiona sa...

Tack för kommentaren! Hoppas också att de hittar någonting, jag ska ringa om några timmar. Men jag vet inte, jag känner mig faktiskt inte sådär supernervös. Kanske har med tryggheten jag har hos kliniken att göra, eller att jag är glad att vi nu på riktigt går till botten med det hela.

Vad kul att du följer min blogg! :-)

Fin häst du har förresten, ser himla trevlig och följsam ut! Fint där uppe på Lövholmen, har varit där en gång och provridit en häst - men det var en evighet sedan. Måste vara ännu bättre nu när ridhuset står där :-)

Ha det fint! /Moa, hejmoa.webblogg.se

PEWS sa...

Jättefint ser det ut :)
Han ser jättebekväm ut att sitta på ... eller så är det du som är så himla duktig :) ... eller så är det en kombination haha
Ha en bra dag!

VildeKaja sa...

Ser superfint ut... jag är imponerad av dig och hästens prestation efter så kort tid tillsammans. :) Funderar också på att börja småtävla lite i Södertälje, men tror inte mina nerver håller.. suck..